چشم انداز

شرکت آریا یراق صنعت یک گروه تولیدی-بازرگانی در بازار دستگیره و یراق آلات ایران است که با هدف ارائه محصولات هوشمند و با کیفیت، در تلاش است با بهره برداری موثر از تکنولوژی روز دنیا با برند HTN-Prime رهبر بازار ایران بوده و با کارکنانی خلاّق، متعهد و مشتری مدار، اصالت، آرامش و امنیت را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

حرکت به سمت بازارهای بین المللی با تولید کالای ایرانی در تراز جهانی، همکاری با برندهای برتر دنیا در کشورهای ایتالیا، چین و ترکیه، تضمین کیفیت محصولات تولیدی با گارانتی ۷ ساله و ارائه خدمات پس از فروش در کنار شبکه توزیع گسترده با 700 نماینده همراه و همگام در سراسر کشور، باعث شده است تا این برند در بازار هدف به عنوان یک برند لوکس و ارزش آفرین شهرت یابد.

ما مفتخریم تا با دریافت استانداردهای بین المللی و تمرکز بر برتری و تمایز، سبد کاملی از محصولات را با سبک های نوآورانه به مشتریان ارائه داده و اعتماد را با لمس دستگیره های خود به مشتریان هدیه نماییم.

تبدیل شدن به رهبر بازار دستگیره و یراق آلات در ایران و منطقه آسیای جنوب غربی و حضوری مستمر همراه با امنیت و آرامش در لحظه لحظه زندگی مردم.