قفل هوشمند درب ضد سرقت

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

نصب، تجهیز، پرداخت هزینه‌های ماهانه، و مقابله با هشدارهای اشتباه جزء موارد تحت نظارت سیستم امنیتی محسوب می شوند و با بررسی آن ها به این سوال جواب می دهید که آیا نصب سیستم امنیتی خانگی ارزشمند است یا خیر. وقتی به فکر محافظت از خود، عزیزان و اشیاء خود باشید، قطعاً این پرسش مهمی محسوب می شود.

عوامل زیادی در خصوص سیستم های امنیتی خانگی وجود دارد، مثلاً اینکه در صورت ماندن کلید پشت در سیستم امنیتی چه نفعی برای شما و خانواده دارد. در ادامه به چند دلیل برای اهمیت سیستم های امنیتی خانگی می پردازیم پس با htn prime همراه باشید.

۱. حفاظت از اشیاء با ارزش

این اولین دلیلی ست که به ذهن همه خطور می کند. قطعاً افرادی را می شناسیم که بخاطر سرقت از منزل، تجیهزات الکترونیکی، جواهرات یا سایر اشیاء با ارزش خود را از دست داده اند. این تراژدی زمانی پیچیده‌تر می‌شود که این شی یک میراث خانوادگی غیرقابل جایگزینی باشد. یکی از محاسن سیستم امنیتی خانگی ، محافظت از اشیاء غیرقابل جایگزین است. همچنین با به صدا در آوردن زنگ خطر، سارقان را متفرق می کند و حراست ساختمان و محله از وجود خطر آگاه می شوند.

۲. کاهش جرایم

یک مطالعه در سال ۲۰۰۹ توسط روتگرز نشان داد که با افزایش تعداد سیستم‌های امنیتی خانگی در یک منطقه، تعداد سرقت‌های مسکونی در آن منطقه کاهش می یابد، حتی برای افرادی که سیستم امنیتی خود را ندارند. داشتن یک سیستم امنیتی خانگی نه تنها شما را حفاظت می‌کند، بلکه به جلوگیری از جرم و جنایت کمک می‌کند و محله ای امن برای همه رقم می زند.

۳. جلوگیری از ورود به منزل

سیستم‌های امنیتی مدرن به شما این امکان را می‌دهند که از راه دور آنچه را که در منزل شما اتفاق می‌افتد، از طریق تلفن، رصد کنید. بسته به ارائه‌دهنده خود، شما می‌توانید دوربین‌های امنیتی نصب‌شده در خانه خود را کنترل کنید، و همچنین ترموستات هوشمند، قفل هوشمند، روشنایی هوشمند، و دیگر دستگاه‌های هوشمند را در هر اتاق از منزل خود کنترل کنید.

۴. بیمه صاحب خانه

بله، شما ممکن است ماهیانه هزینه سیستم امنیتی خانگی خود را بپردازید، اما داشتن سیستم در منزل می‌تواند بیمه صاحب خانه را تا ۲۰% کاهش دهد. این امر، دسترسی فوری به پلیس و نیروهای اورژانس، را افزایش می دهد.

۵. اطلاع رسانی در مواقع آتش سوزی و گازگرفتگی

هنگام خروج از منزل، با فعالسازی دریافت اعلان، می توانید متوجه اتفاقات از جمله خطر آتش سوزی و نشت مونواکسید کربن شوید. بسته به ارائه‌دهنده، شما حتی می‌توانید آن را تنظیم کنید تا مقامات فورا از این شرایط اضطراری مطلع شوند.

۶. کمک به نگهداری کودکان

یکی دیگر از جنبه های مهم سیستم های امنیتی، کمک به نگهداری فرزندان است. با استفاده از درگاه های ویدئوی و دیگر دوربین های امنیتی، از اتفاقات درون منزل باخبر شوید. متوجه خواهید شد که فرزندان شما چه کسانی را به خانه دعوت می کنند. اگر شما قفل در الکترونیکی دارید، حتی می‌توانید از راه دور آن‌ها را باز کنید تا به بچه‌ها اجازه ورود به مدرسه را بدهید، بنابراین آن‌ها نباید نگران حمل (‏و از دست دادن)‏یک کلید خانه باشند.

۷. تقویت مدیریت برق

بسیاری از شرکت‌های امنیتی، مانند ویوینت، به عنوان بخشی از سیستم‌های خود، محصولات خانه هوشمند با کیفیت بالا مانند دستگیره دیجیتال، درگاه‌های ویدیویی و ترموستات های هوشمند را ارائه می‌دهند. اگر فراموش کرده‌اید که ترموستات خود را قبل از ترک یک سفر تغییر دهید، این ابزارها به شما اجازه می‌دهند تا ترموستات را از طریق دستگاه مبتنی بر وب کنترل کنید.

به همین ترتیب، اگر فکر می‌کنید که میله‌های آهنی که به آن متصل شده‌اند را رها کرده‌اید، می‌توانید آن را از پریز به راست از هر کدام از وسایل خود خاموش کنید. این کار به عنوان یک ابزار عالی برای روشن و خاموش‌کردن چراغ‌ها در طول تعطیلات است تا دیگران متوجه خالی بودن خانه نشوند.

۸. ایجاد مکانی امن و آرام برای ذهن

حس امنیت و راحتی که شما با سیستم هشدار به دست می‌آورید، شاید بزرگ‌ترین فایده برای همه باشد. علاوه بر ایمن بودن، اعتماد به نفس، احساس امنیت به شما کمک خواهد کرد که فرد مولد، سالم و متمرکزتر باشید.

اضافه کردن یک سیستم امنیتی به خانه به شما یک لایه دفاعی اضافی در برابر مزاحمان احتمالی می‌دهد. از طریق اجاره یا خرید خانه، می‌توانید از مزایای داشتن یک سیستم امنیتی خانگی بهره‌مند شوید. با مقایسه بهترین سیستم‌های امنیتی خانگی در کشور و پیدا کردن تامین‌کننده مناسب برای نیازها و اهداف امنیتی خود، گزینه‌های خود را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید