دستگیره درب اتاق

زمان مطالعه: ٣ دقیقه

اکثر مردم تا در شرایط محبوس گرفتار نشوند به آن فکر نمی کنند. ناگهان متوجه می شوید که از پنجره به کلیدهای اتومبیل خود خیره شده اید یا از خود میپرسید که بعد از بیرون آمدن از در خانه چگونه کلیدهای خانه خود را در اتاق جا گذاشته اید. اکنون زمان مناسبی است تا با خدمات قفل ساز سیار آشنا شوید.

این خدمات به عنوان کارگاه های سیاری هستند که پس از برقراری تماس با آنها به منازل یا شرکتها می روند. آنها اغلب برای باز کردن هر نوع قفلی آموزش دیده  و تجهیزات لازم برای بکارگیری راه حل های مختلف را دارا هستند. استفاده از خدمات قفل سازی سیار در برابر خدمات قفل سازی غیرسیار مزایای زیادی دارد. با آریا یراق همراه باشید تا با این مزایا آشنا شوید.

1- زمان پاسخدهی سریع

تا به حال چند بار در مکانی نامناسب در ماشین خود حبس شده اید؟ یا بدون داشتن کلید یدکی پشت در خانه مانده اید؟ قفل ساز سیار سریع کار شما را راه می اندازد و در نتیجه از مابقی کارهای خود عقب نخواهید افتاد. قفل سازان سیار برای پاسخ فوری به انواع شرایط اضطراری آموزش دیده اند. آنها میتوانند به سرعت در محل شما کلید خانه، شرکت یا سوییچ ماشین بسازند، در عرض چند دقیقه قفل تعویض کنند یا در گاو صندوق را باز کنند.

بیشتر بخوانید: مشاهده قفل هوشمند باکیفیت htnprime

2- دسترسی گسترده تر

مردم در هر ساعت از شبانه روز ممکن است در مکانی حبس شده یا سوییچ ماشین شان خراب شود. اکثر خدمات قفل سازی سیار بیست و چهار ساعت شبانه روز و هفت روز هفته کار می کنند. بنابراین اگر در جایی محبوس شدید لازم نیست نگران باشید. کافی است با قفل ساز تماس بگیرید و منتظر پاسخشان باشید.

بیشتر بخوانید: مشاهده دستگیره درب حیاط باکیفیت htnprime

3- خدمات تخصصی

برخی از قفل سازان سیار در زمینه های خاصی مانند قفل سازی قانونی تخصص دیده اند. در این آموزشها به آنها یاد میدهند که چطور متوجه دستکاری شدن قفل شوند. آنها اغلب با نهادهای انتظامی یا امنیتی کار می کنند. در بسیاری از موارد آنها قفل ساز سیاری را با این تخصص استخدام می کنند تا همیشه در دسترس باشند.

بیشتر بخوانید: مشاهده و خرید انواع لولای در

4- مکانهای دورافتاده

معمولا وسایل نقلیه در مکانهای دور افتاده و جاهایی که دسترسی به آن سخت است مانند آزادراهها و جاده هایی که در آن قفل سازی وجود ندارد، خراب می شوند. قفل سازان سیار مجهز هستند تا در هر مکان با تمام ابزارهای لازم به مکان شما برسند.

5- آموزشهای گسترده

یک قفل ساز سیار آموزشهای گسترده ای می بیند. آنها در زمینه بسیاری از قفلها آزمون میدهند و می آموزند که هر قفل چطور کار می کند. این نوع آموزشها ، آنها را بهتر آماده می کند تا بتوانند حتی اگر تا به حال با قفلی که برای تعمیر آن فراخوانده شده روبه رو نشده باشند، آن را تعمیر کنند.

گواهینامه قفل ساز سیار از طریق سازمان هایی مانند قفل سازان وابسته آمریکا (ALOA) ارائه می شود که همچنین به طور مرتب دوره های آموزشی برگزار می کند. افرادی که در صدد گرفتن مجوز هستند باید سوءپیشینه کیفری نداشته و هزینه ثبت نام را پرداخت کنند.

قفل سازهای سیار به طور مستقل یا با یک نهاد بزرگ کار می کنند تا مجموعه ای از خدمات از جمله جایگزینی پینهای قفل قدیمی با پینهای قفل جدید، جایگزین کردن قفل،نصب قفل، نصب سیستمهای قفل مرکزی، کلیدهای رمزگذاری شده، تغییر رمز گاوصندوق، دربهای کشویی، قفلهای الکترونیکی، کنترل کلید، محافظهای قفل دار، صندوقهای پست، ودزدگیرهای دیتکس را ارائه دهند.

برخی از قفل سازها میتوانند قفلهای منازل مسکونی و تجاری را تعمیر کنند و برخی فقط در یکی از این زمینه ها تخصص دارند. برای مراجعه به قفل ساز از نهادهای تخصصی که لیستی از قفل سازهای مجاز را در اختیار شما قرار می دهند، کمک بگیرید. به این ترتیب می توانید دفعه بعدی که خارج از خانه نیاز به قفل ساز سیار داشتید آماده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید