قیمت دستگیره درب اچ تی ان

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

وقتی صحبت از امنیت خانه می‌شود، اغلب ما به داخل خانه‌های خود فکر می‌کنیم. اگرچه لازم است از داخل منزل محافظت کنید اما نباید امنیت حیاط منزل را فراموش نمایید. وسایلی مثل دوچرخه یا باربیکیو که داخل حیاط قرار می‌دهید می‌توانند هدف اصلی سارقان باشند.

چگونه امنیت حیاط منزل خود را افزایش دهیم؟

اگر شما از دستگیره درب حیاط با کیفیت استفاده کنید، امنیت حیاط خانه خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده‌اید.

نکات زیر به شما در محافظت از حیاط منزل کمک می‌کند:

از چراغ سنسوردار استفاده کنید.

این نوع چراغ‌ها به امنیت محیط باغ یا حیاط منزل شما کمک می‌کنند. اگر در بخشی از حیاط شاخ و برگ زیادی وجود داشته باشد،  روشنایی بسیار مفید است. این چراغ‌ها نسبت به حرکت کردن حساس هستند و با تشخیص حرکت  انسان روشن شده و 1 تا 20 ثانیه روشن می‌مانند. چراغ به طور خودکار خاموش می‌شود، مگر اینکه به تشخیص حرکت ادامه دهد.

به طور کلی، چراغ‌های سنسوردار کم هزینه اما بازدارنده‌های بسیار خوبی هستند. چراغ‌های سنسوردار را برای ایجاد روشنایی در قسمت‌های منتهی به هر درب قرار دهید. همچنین می‌توانید این چراغ‌ها را در قسمت پاسیو یا راه پله‌ها نصب کنید. برای امنیت بیشتر، در تمام ورودی‌های خانه یا حیاط چراغ‌های سنسوردار قرار دهید. بهتر است این چراغ‌ها تقریباً در ارتفاع دو تا سه متری زمین نصب شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین برند قفل دیجیتال

از وسایلی که در داخل حیاط قرار می‌دهید، محافظت کنید.

حتماً نکات ایمنی را برای حفظ وسایلی که در محوطه بیرون ساختمان نگهداری می‌کنید، رعایت نمایید. بسیاری از افراد نردبان، ابزار، دوچرخه و … را در حیاط نگهداری می‌کنند. فقط با چند نکته ساده می‌توانید از به سرقت رفتن وسایل خود جلوگیری کنید:

  • اگر در حیاط نردبان نگه می‌دارید حتماً آن را زنجیر یا قفل کنید. از نردبان می‌توان برای ورود به طبقات بالایی ساختمان استفاده کرد. در صورت امکان نردبان‌ها را داخل انباری قرار دهید.
  • اگر در داخل حیاط با ابزارآلات مختلف کار می‌کنید بعد از اتمام کار حتماً هر وسیله‌ای را به سر جای خود برگردانید. بهتر است این وسایل را داخل انباری بگذارید. وسایلی مثل پیچ گوشتی، چکش و … نه تنها گران هستند بلکه می‌توانند توسط سارق علیه شما استفاده شوند.
  • اگر میز و صندلی یا نیمکت داخل حیاط منزل قرار داده‌اید، توصیه می‌شود آن‌ها را با زنجیر قفل کنید.

همچنین بهتر است از وسایلی که در فضای باز دارید یا هر چیز با ارزش در حیاط خانه عکس بگیرید. اگر وسایل منزل را بیمه کرده باشید می‌توانید از این عکس‌ها برای ارائه به بیمه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین برند قفل

نرده‌های محکم نصب کنید.

نرده‌هایی که بالا رفتن از آن‌ها یا شکستن آن‌ها دشوار است برای جلوگیری از سرقت بسیار مناسب هستند. نرده‌ای که در اطراف حیاط خانه شما نصب می‌شود باید محکم و بلند باشد. اطمینان حاصل کنید به قدری بلند باشد که مانع بالا رفتن از آن شود. نرده‌هایی که نوک تیز دارند گزینه‌های مناسبی هستند.

حیاط برخی از منازل به جای دیوار با نرده‌کشی از خیابان جدا شده است. در این شرایط مراقب باشید نرده‌ها به صورتی طراحی نشده باشند که فضای ورود یک دست را به پشت نرده‌ و باز کردن قفل فراهم کنند.

به سارقان در مورد امنیت بالای منزل هشدار دهید.

اگر سارق متوجه شود که نکات ایمنی در یک ساختمان رعایت شده، احتمال آنکه اقدام به ورود به منزل کند کمتر است. به عنوان مثال، دوربین‌ها را در مکانی نصب کنید که قابل دیدن باشند. همچنین می‌توانید علائم یا برچسب‌های مربوط به شرکتی که از تولیدات آن برای حفظ امنیت منزل  استفاده کرده‌اید را بر روی پنجره‌ها نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید