قیمت یراق کابینت

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

اگر شما نیز قصد خرید و نصب کابینت را دارید حتما باید به فکر مشاهده لیست قیمت یراق آلات کابینت باشید. تا انتهای مطلب با آریا یراق همراه باشید تا به طور مفصل به انواع لولا درب کابینت بپردازیم.

لولا درب چیست؟

یکی از مهم‌ترین ابزارها یا یراق‌آلات مرتبط با کابینت لولا درب کابینت است که در کابینت‌سازی استفاده می‌شود.

لولا درب را به بدنه وصل می‌کند و مانند یک مفصل به حرکت آن کمک می‌کند.لولا درب کابینت انواع مختلفی دارد که شامل لولا گازور ساده، آرام‌بند، مگنتی و … است.

بدون استفاده از این محصولات درب کابینت‌ها به سختی باز و بسته می‌شود و اصلا به سهولت استفاده از آن توجه نمی‌شود.

لولا درب کابینت در انواع مختلف و در قیمت‌های مختلفی موجود می‌باشد؛ یکی از دلایل اختلاف قیمت این محصولات طیف کیفی متنوع آن در سطح بازار است.

یکی دیگر از نکاتی که باید راجع به لولا درب به آن توجه کنید این است که نصب آنها از اهمیت یادی برخوردار است و در صورت بی‌دقتی در نصب آن ممکن است به درب کابینت و خود لولا آسیب جدی وارد شود.

بیشتر بخوانید: مشاهده و خرید انواع لولای در با کیفیت htnprime

انواع لولا کابینت

همانطور که قبلا گفتیم، انواع لولا کابینت در بازار موجود است و هر کدام از آنها برای مصارف خاصی کاربرد دارند. هر یک از این لولا‌ها ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند و شما باید با توجه به نوع درب و بدنه کابینت خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

فروشگاه آریا یراق با تنوع محصولات بالا، بهترین لولاها را انتخاب می‌کند تا رضایت مشتریان را به دست بیاورد. مهم‌ترین انواع لولا درب شامل:

• لولا درب کابینت خاص و تزئینی

• لولا توکار

• لولا پلاستیکی

• لولا 45 درجه

• لولا آرام بند

• لولا گازور

• لولا مگنتی

برای انتخاب نوع لولا درب کابینت باید به آیتم‌هایی مثل نوع درب، وزن درب، نحوه باز و بسته شدن درب و ابعاد کابینت توجه کنید.

لولا ی کابینت گازور

لولا کابینت گازور ظاهر و کاربرد کابینت شما را به شدت بهبود می‌بخشد. این نوع از محصولات انواع مختلفی دارند و شما باید از میان همین لولا نوع مناسب کابینت خود را انتخاب کنید.

لولا گازور بر حسب جنس کابینت انتخاب می‌شود و انواع مختلف آن شامل لولا گازور مخصوص کابینت ام دی اف، هایگلاس، چوبی و لمینت است که همه آنها در جزئیات تفاوت‌هایی با یک دیگر دارند. در هنگام خرید این نوع لولا درب کابینت باید به این توجه کنید که لولا باید اجازه باز شدن کامل درب را به شما بدهد.

لولا ی کابینت توکار

لولا کابینت توکار در قسمت‌های داخلی بدنه کابینت قرار می‌گیرد و اصلا مشخص نیست که به همین دلیل به آن لولا مخفی یا توکار گفته می‌شود.

برای نصب این نوع لولا درب کابینت سوراخی به اندازه یک برگه در بدنه ایجاد می‌کنند که لولا در آن قرار می‌گیرد و با باز و بسته شدن درب کابینت لولا اصلا مشخص نخواهد بود.

این لولا‌های کابینت امروزه طرفداران زیادی در میان نصب‌کنندگان کابینت دارند و دلیل آن باز و بسته شدن آسان وران و زیبایی آنهاست.

بیشتر بخوانید: مشاهده و خرید انواع دستگیره کابینت htnprime

لولا ی کابینت آرام بند

لولا آرام بند کابینت با نام‌های لولا گازور آرام بند و لولا پمپی نیز شناخته می‌شود.این محصول شبیه به یک پیستون است که مثل دقیقا با مکانیسم پیستون عمل می‌کند و ضربه را در هنگام بسته شدن می‌گیرد.

به این صورت که شما هر چقد محکم درب کابینت را ببندید، لولا در مقابل بسته شدن مقداری مقاومت می‌کند و درب را آرام‌ می‌بندد. این نوع از لولا بیشتر در درهای بزرگ مثل درب آبچکان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لولا درب 45 درجه

یکی از پرکاربردترین لولاها، لولای درب 45 درجه است. از آنجایی که بعضی از لولاهای کابینت در زاویه‌های بسته و کنج قرار گرفته‌اند و استفاده از آنها غیر ممکن است، این لولاها در چنین شرایط بسیار خوب عمل می‌کنند.

لولا گازور 45 درجه به راحتی در کابینت‌های کنج باز و بسته می‌شود و البته همانطور که از نامش پیداست فقط 45 درجه باز می‌شود.

کابینت‌هایی که در گوشه و بین دو کابینت دیگر قرار گرفته‌اند از این طریق قابل استفاده می‌شوند. لولاهای دیگری نیز با زاویه خاص وجود دارند که برای انواع دیگر کابینت مناسب‌اند؛ مثلا لولا 90 درجه، 180 درجه یا 270 درجه از این نوع‌اند.

لولا درب کابینت گازور مگنتی

لولا مگنتی نوع خاصی از لولا است که به کمک مگنت یا آهن ربا باز و بسته می‌شود و نیازی به دستگیره ندارد. از آنجایی که این لولا کابینت شما را از دستگیره بی‌نیاز می‌کند، تاثیر زیادی بر زیبایی آشپزخانه دارد.

با نصب این محصولات، درب کابینت با فشار کمی باز می‌شود و به صورت اتوماتیک تا آخر باز می‌شود؛ البته این ویژگی مدل فنری است و نوع بدون فنر آن هم وجود دارد که نیاز به باز کردن دستی دارد.

چگونه لولا درب کابینت مناسب را تهیه کنیم؟

اگر شما نیز قصد خرید و نصب لولا را دارید، بهترین راه این است که آن را با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و یراق کابینت را با بالاترین کیفیت تهیه نمایید.

در نگاه اول ممکن است خرید لولا کابینت کاری ساده به نظر برسد اما با توجه به تنوع محصولات در بازار و عدم تضمین کیفیت اکثر آنها، توصیه می‌کنیم حتما در این کار دقت کافی را به خرج دهید. برای خرید این محصولات باید نکات ویژه‌ای را در نظر داشته باشید تا به مشکل بر نخورید. در ادامه به برخی از این نکات ضروری اشاره می‌کنیم:

• قبل از خرید لولا با ویژگی‌های انواع لولا آشنا شوید تا در هنگام خرید بتوانید بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

• ابعاد کابینت خود را به خاطر داشته باشید.

• تعداد لولاهای لازم را در نظر بگیرید.

• علاوه بر زیبایی کابینت، به کیفیت و دوام آن توجه کنید؛ چراکه پرکارترین بخش کابینت درب آن است که به لولا وابسته است.

• در صورتی که در خرید لولا مشکل دارید از مشاوره افراد متخصص استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید