History

بنیان‌گذاران شرکت آریا یراق صنعت فعالیت خود را در سال 1362 در زمینه تولید یراق‌آلات ساختمانی و به ویژه به عنوان اولین تولیدکننده یراق‌آلات آلومینیوم آغاز نموده و در سال 1383 با بیش از 21 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید و بازرگانی جهت توسعه یک برند بین‌المللی، اقدام به تاسیس شرکت نمودند.

نادر خدیوزاد بنیانگذار گروه تولیدی-بازرگانی آریا یراق صنعت متولد سال 1336 در شهر تبریز است. وی دانش آموخته دانشگاه تهران در سال 1356 است که با تلاش و ممارست وافر در سال 1360 وارد بازار یراق آلات در منطقه حسن آباد تهران شد. ایشان با یک فروشگاه کوچک در بازارچه حسن آباد فعالیت خود را آغاز نمود و طولی نکشید که در سال 1362 با تولید انواع یراق آلات آلومینیوم در زمره تولید کنندگان کشور در آمد.

سال‌ها فعالیت در بازار و شناخت برندهای مختلف و همچنین اخذ نمایندگی برندهای معتبر دنیا از کشورهای ایتالیا، چین و ترکیه، فرصت مغتنمی بود تا شرکت آریا یراق صنعت را پس از گذشت 24 سال با همکاری فرزندان در راستای توسعه کسب وکار در زمینه یراق آلات در سال 1384 تاسیس نماید. وی در ادامه، ثبت برندHTN-Prime  در ایران و بازارهای جهانی را، در دستور کار قرار داد و توانست با جذب نمایندگان فروش در سراسر کشور، به یک شبکه توزیع دستگیره و یراق آلات بزرگ در ایران تبدیل شود.

تنوع محصولات، ضمانت بدون قید و شرط، کیفیت بالا، طرح‌های جدید و اخذ استانداردهای بین المللی   CE  از اتحادیه اروپا،ISO9001:2010  و ISO10002:2004 جهت ارتقای رضایتمندی مشتری از ITCC  انگلستان، از ویژگی‌های منحصر به فرد برند HTN-Prime شد. به نحوی که در بازار گوی سبقت را از سایر رقبا ربود و در دهه 90 سهم بزرگی از محصولات لوکس و یونیک در ایران را از آن خود کرد. دلیل اصلی پیشرفت برند HTN-Prime در بازار، ارتباط انسانی مستمر و هدفمند ایشان با کلیه نمایندگان فروش خود در سراسر کشور بود که رفته رفته توانست خانواده آریا یراق صنعت را در بازار دستگیره و یراق آلات، با 900 نماینده شکل دهد.

سرانجام تجربه سال‌ها حضور در بازار، شناخت محصولات برندهای جهانی و دانش فنی ایجاد شده، باعث شد تا یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید دستگیره و یراق آلات توسط ایشان در سال 1395 در منطقه شهرک صنعتی شمس آباد تهران به مساحت 11000 متر مربع احداث گردد.

گروه تولیدی-بازرگانی آریا یراق صنعت تولید دستگیره‌های درب، کابینت و قفل را با برند HTN-Prime و با تلاش کارگران ایرانی به منظور توزیع در سراسر کشور و بازارهای جهانی وجه همت خود قرار داده و می‌رود تا برگ زرینی بر تاریخ صنعت ایران زمین از خود به یادگار گذارد.