lazy
  • مدیریت چابک:

فلسفه اصلی چابکی در مدیریت، واکنش سریع به تغییرات جدید بازار زودتر از دیگران در فضای رقابتی است. ما تصمیم گرفته ایم تا با رصد بهنگام نیاز مشتریان و بازار هدف، طرح های جدید از محصولات خود را به بازار عرضه نمائیم. این مهم در سایه تلاش هدفمند همه بخش های سازمانی میسر شده و شناخت دقیق بازار، رقبا، مشتریان و صنعت را مورد توجه قرار می دهد.

  • خلاقیت و نوآوری:

خلاقیت و نوآوری از مهم ترین و اساسی ترین قابلیت ها و توانایی های انسان و بنیادی ترین عامل ایجاد ارزش است که در همه ابعاد و جوانب زندگی وی نقش کاملاْ حیاتی ایفا می کند.
ما تصمیم گرفته ایم در سازمان خود نگرش تازه را ایجاد کرده و به محصولات یونیک و نوآور در بازار تبدیل نماییم. این مهم با حضور کارکنان خلاق و نوآور محقق شده و اصلی ترین سرمایه سازمانی ما به شمار می آید.

  • کار تیمی:

کار تیمی، شیوه مشخصی از کارکردن است که می کوشد از مجموع توانمندی ها، مهارت ها و انرژی افراد بیشترین بهره را کسب کند.
ما تصمیم گرفته ایم تا با کار تیمی و هم افزایش بیشتر و با بهره برداری از تمامی قابلیت های کارکنان و نمایندگان فروش خود، پاسخگوی نیاز بازار هدف و خواسته های مشتریان باشد. کارکنان و نمایندگان فروش این شرکت در کنار هم مانند یک خانواده بزرگ کار کرده و در مسیر تحقق اهداف سازمانی از تمام توان خود استفاده می نمایند.

  • مشتری مداری:

مشتری مداری عبارت است از نوعی فرهنگ سازمانی که رفتارهای لازم جهت ارزش گذاشتن به مشتریان را به بهترین شکل ممکن ایجاد می نماید.
ما تصمیم گرفته ایم قابل اعتمادترین برند نزد مشتریان در این صنعت باشیم و با آراستگی محیط کار، سرعت و دقت در عرضه محصولات و احترام به مشتری، حفظ و وفادار ساختن مشتریان را مورد توجه قرار داده و با ارائه خدمات پس از فروش و مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، فراتر از انتظارعمل نمائیم.

  • کیفیتی متمایز:

فلسفه اصلی کیفیتی متمایز یعنی مشتری برگردد ولی محصول برنگردد.
ما تصمیم گرفته ایم با تولید محصولاتی بازار محور و مشتری مدار، ضمن جلب رضایت مشتریان، قابلیت اعتماد و دوام محصول، تحویل به موقع و بی نقص بودن را مورد توجه قرار دهیم. در این راستا با اخذ استاندارد بین المللی CE و کنترل کیفی، تضمین کیفیت محصولات را بر خود لازم می دانیم.

  • بهبود مستمر:

فلسفه اصلی بهبود مستمر کارکنان یا کایزن بر این اصل استوار است که شیوه زندگی انسان شامل زندگی شغلی، زندگی اجتماعی و زندگی خانوادگی باید پیوسته و مداوم بهبود یابد.
ما تصمیم گرفته ایم تا فرهنگ کایزن را در سازمان خود نهادینه سازیم. فرهنگی که ریشه در تلاش مستمر و یادگیری دائم دارد.
فرهنگی که در آن کارخانه به دانشگاه و دانشگاه به کارخانه تبدیل می شود. به نحوی که کارگر از مدیر می آموزد و مدیر از ایده های کارگر بهره می برد. پیام رویکرد کایزن این است که حتی یک روز را نباید بدون ایجاد نوعی بهبود در یکی از بخش های سازمان سپری نمود.

  • ارزش آفرینی پایدار:

ارزش آفرینی به معنای افزودن چیزی به جهان است که قبل از ما وجود نداشته و موجب تسهیل زندگی و کسب و کار برای دیگران می شود.
ما تصمیم گرفته ایم در تمامی زمینه های تولید و فروش محصولات به بازارهای هدف ارزش آفرین بوده و با حفظ محیط زیست و التزام عملی به مسئولیت اجتماعی خود در ایجاد اشتغال و تولید کالای ایرانی، خلق ارزش بیشتر برای جامعه و مشتریان را مورد توجه قرار دهیم.